خدمات ما
هویت بصری مجموعهای از عناصر دیداری مانند لوگو، رنگها، فونتها و طرحهای گرافیکی است که به یک برند یا سازمان کمک میکند شخصیت، ارزشها و ویژگیهای خود را به مخاطبان منتقل کرده و از سایر رقبا متمایز شود. این هویت به عنوان «چهره» برند در نظر گرفته میشود و اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط برقرار میکند و باعث ایجاد ارتباط عاطفی و به یاد ماندنی در ذهن او میشود.



نمادی بصری که برند را معرفی و تمایز میبخشد و جزء اساسی هویت بصری است.
مجموعهای از رنگهای اصلی که هویت برند را تعریف میکنند و حس و احساسی خاص (مانند آرامش، هیجان یا اعتماد) را منتقل میکنند.
انتخاب فونتهای خاص برای متنها و تیترها، که نقش مهمی در انتقال پیام و ایجاد تمایز بصری دارد.
شامل الگوها، پترنها، نمادها، آیکونها و اشکال گرافیکی که در کنار لوگو و رنگها به برند شخصیت میبخشند.
انتخاب تصاویر و سبک عکاسی که با ارزشها و شخصیت برند هماهنگ است.